Aditiva do nafty a DPF

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Brembo.SV

Příspěvek od Brembo.SV »

Cracen u diesela je vycistenie jednoduche. Treba odpojit saciu a prepadovu hadicu cerpadla a dat ju do plechovky TEC a nechat bezat zahriaty motor,kim sa nemynie TEC. Samozrejme predtim je potrebne motor zahriat. Priemerne zrucny clovek to zvladne bez problemov.
Tom

Příspěvek od Tom »

Brembo.SV píše:Cracen u diesela je vycistenie jednoduche. Treba odpojit saciu a prepadovu hadicu cerpadla a dat ju do plechovky TEC a nechat bezat zahriaty motor,kim sa nemynie TEC. Samozrejme predtim je potrebne motor zahriat. Priemerne zrucny clovek to zvladne bez problemov.
Zajimalo by me jestli to opravdu nekdo zkousel timto popsanym zpusobem. Taky jsem cetl ze se to nema pouzivat jao aditivum ale pouze jednorazove na vycisteni. A jeste se chci zeptat kde jste ten pripravek TEC kupovali.
Brembo.SV

Příspěvek od Brembo.SV »

ja som pouzil horeuvedeny sposob podla vyrobcu,teda na ciste adivum. Objednat sa da z www.olejshop.cz alebo www.tec2000.cz
gabriiel

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od gabriiel »

TEC2000 jsem taky koupil a pouzil tak, ze jsem odpojil hadicky od palivoveho filtru, vyndal palivak, nalil to do nej a nasledne nechal blafat 15 minut. Ze zacatku sel bily kour z vyfuku, postupne uz skoro nic, cichove to ani nebylo znat, motor byl krasne klidnej, kultivovanej, pak to preslo na naftu a jediny co se zmenilo, ze bylo citit ze uz jede na naftu :)
NOP

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od NOP »

Tec2000 jsem použil ve dvou případech a vždy se jednalo o výměnu palivového filtru, kterou dělám po 40 tis. km. Teplý motor, v nádrži minimum nafty. Nový paliv. filtr jsem zalil Tec-em, zbytek do nádrže. Jinak stejně, jak to popisuje Gabriiel. Cca těch 15 min. na volnoběh, potom jsem dojel tu zbývající naftu. Zatím co ve 40 tis. km jsem žádný rozdíl nepozoroval, v 80 tis. km to bylo po aplikaci Tec-u pocitově lepší, řekl bych, že to lépe akcelerovalo, jinak to posoudit nedovedu. Nenapadlo mne hadice od pal. filtru napojit přímo na plechovku s Tec-em, příště vyzkouším.
Brembo
Příspěvky: 2293
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od Brembo »

cca 50% nasatého paliva do vstrekovacieho čerpadla končí v prepade. Vstrekovacie čerpadlo vyvíja vysoký tlak,tím sa sučasne i zahrieva a musí byt chladené. Preto 50% ide obtokom do prepadu,aby bolo zaručené chladenie. Preto nie je dobrý systém použitý gabrielem, 50% TEC končí v nádrži.A u common rail je čistenie niekedy jedinou cestou,vyhnut sa extremnym nákladom na výmenu celých vstrekovačov. Vačšina výrobcov puožíva čoraz častejšie nerozoberatelné piezoelektrické vstrekovače,dovod je jasný-znemožnit lacnejšiu opravu a takto si zaistit stály nemalý prísun € z náhradných dielov. Nikomu zrejme neuniklo,že 2.najlukratívnejší kšeft výrobcov su náhradné dieli a neprestajné zvyšovanie ich cien. Takto sa dá učinne zamedzit prístup k náhradným dielov od iných výrobcov. Je i alternatívna stratégia,vyrobit rozoberatelný diel,no nedodávat k nemu náhradné diely a predávat len ako celok. Takto je zákazník tlačený smerom do velakrát nevýhodnej extrémne predraženej opravy alebo kupe nového vozidla. Vo vyspelejších krajinách s lepším príjmom,sa táto špinavá stratégia osvedčila.
Naposledy upravil(a) Brembo dne sob led 19, 2013 16:45, celkem upraveno 1 x.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Ares

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od Ares »

http://sk.wikipedia.org/wiki/Common_rail

Nevýhody
Vstrekovací systém Common-Rail má nasledujúce nevýhody:
K permanentnému udržaniu vysokého tlaku v systéme sa musí udržovať určitý výkon motora. Podľa druhu motora, systému, otáčok a výkonu motora musí byť akumulovaný potrebný tlak v zásobníku, následkom čoho je zníženie celkovej účinnosti motora, a v mnohých prípadoch nutnosť chladenia paliva.
Pri poškodení vstrekovacieho ventilu (zaseknutie alebo zašpinenie trysky) je možné, že palivo začne neustále tiecť do spaľovacieho priestoru (pri klasických systémoch sa to stávalo len počas pracovného taktu). Dodatočné zaistenie systému nie je možné - podľa poruchy sa pri vyskytnutí ("trvalého vstrekovania") v krátkej dobe zničí motor. Vstrekovacie dýzy sa po čase znečistia. Pri mestskej prevádzke, sa to môže vyskytnúť už pri 60 000 km. V tomto prípade sa hovorí o tzv. "zalepení" , čoho výsledkom je zlé vstrekovanie. Následkom toho vzniká nepokojný chod motora alebo zvýšené dymenie vo výfuku. Toto sa dá odstrániť pridávaním čistiacich prísad, ktoré sa dávajú do paliva alebo sa injektor/dýza vymontuje a vyčistí v špeciálnom čistiacom roztoku.
Návštěvník

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od Návštěvník »

Někdo by to měl na té wikipedii opravit, neboť tohle už dávno neplatí!
bubli82

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od bubli82 »

Chtěla jsem se zeptat, nezná někdo přímo výrobce aditiv Verva? Vím, že naftu Verva prodává Benzina, nicméně kdo dodává přímo tato aditiva? Neví někdo složení.
Díky
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9846
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od Colommbo »

Nad těmi, kdož si nechali odstranit DPF, se smráká... http://www.auto.cz/mate-vuz-bez-filtru- ... hnat-91330
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od Návštěvník »

Zajímalo by mne, co na to čumil a spol.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27402
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od Pitris »

No co by. Nejspíš budou ten podvod dál obhajovat - tak jako na jiném vlákně VW....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od Návštěvník »

Pikantní na tom je, že obhájci podvodu jsou sami rádi podváděni. Natolik jsou těmi podvody nakažení, že jsou na nich zřejmě závislí. Jakou že to má diagnózu? :mrgreen:
Cumil

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od Cumil »

Návštěvník píše:Zajímalo by mne, co na to čumil a spol.
Mi je to jedno, mám benzínový auto a tam asi žádný DPF není. U ostatních to neovlivním a trotlů, kteří brázdí silnice vyšlehanými bavoráky se zatmavenými skly a silnicí za nimi zas tak moc není. Když mně předjede, zpomalím a nechám ho ujet. Mně by zas zajímalo, proč tě můj názor zajímá, když mne systematicky co větu ponižuješ. Jak může přispět k tvému všeobjímajícímu neomylnému rozhledu názor nýmanda.
Cumil

Re: Aditiva do nafty a DPF

Příspěvek od Cumil »

Pitris píše:No co by. Nejspíš budou ten podvod dál obhajovat - tak jako na jiném vlákně VW....
To je velikej omyl. Já nic neobhajuju. Nečtete pozorně. Ale platí jako vždy Cimrmanův postulát: Můžeme s tím nesouhlasit... Nemám VW, natož nafťák a nesouhlasím s tím co udělali. Ale plně to chápu a pro mně se nic nemění, vím-li či nevím-li o podvodu. Auta jezdí a mají výfuk, kdyby mi to moc vadilo, chodím pěšky a v láptích. Trochu si to celý porovnej, bez emocí a Návštěvníkovy fóbie. Vezmi v ůvahu sílu korporací, sílu vlád, ekonomické podmínky majitelů, ekoteroristy, klimatickou konferenci v Paříži - zvlášť výživné - a možná pochopíš můj postoj.
Odpovědět