A inak návštevníkovi bez prezývky by som odporučil pozrieť sa, kolko objemu naozaj obsahujú tie jeho pravidelne kupované prísady 300 ml Liqui Moly (na 75 litrov); mal skúsenosť , že v novej plechovke 5129 bolo iba 250 ml. Keď už tak dumáš o presných koncentráciách . Možno tak odrbávajú všade. Tiež by zaujalo overenie, kolko majú v 500 ml piksli, zvlášť keď píšeš že sú dosť drahé (a to LM oproti väčšinou sú, balenia na nádrž s porovnatelnými účinkami za 8-14 EUR).Pitris píše: Jak uvedl Colommbo. Je to o jiné koncentraci toho kterého přípravku.
V případě VIFu jsem se přímo na to ptal u výrobce....
ADITIVA DO BENZINU
Moderátor: Colommbo
Re: ADITIVA DO BENZINU
Takže neplatí, ako tu dávnejšie niekto písal, že koncentrácia VIF v rôznych baleniach je rovnaká, len pri menších flaškách predpokladajú, že sa používajú raz za uhorský rok, a tak udávajú v podstate vyššie dávkovanie. Nevadí, beztak používam len ich pollitrovky s +-odporučeným dávkovaním (keď nemám VIF, tak je tam prechodne niečo iné - posledné 2 roky niečo pridávam stále, predtým vždy len dávky po 5000 km).
Re: ADITIVA DO BENZINU
Mám čerstvou zkušenost ve 3 vozech z čističem od Wynnsu a všechny za 1a. Poté už jen pravidelná aditivace při každém tankování.
Zda se jedná o tentýž výrobek s jinou koncentrací ovšem netuším,ale dá se zeptat dovozce.
Zda se jedná o tentýž výrobek s jinou koncentrací ovšem netuším,ale dá se zeptat dovozce.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: ADITIVA DO BENZINU
Pouzivam uz skoro rok tieto jednorazovky a v pohode pre istotu klop klop Ale ak staci tomu autu tych 50ml ako napriklad udava Miller Petrol Power Ecomax tak si objednam tu flasku 500ml a v pohode.Vsak je to az na 10 plnych nadrzi tych 50ml.No a co sa tyka tych ¨super premiovych benzinov¨mal som tu čest ich uz natankovat.Co sa tyka maxxmotion 95 nejaky rozdiel som nepocitil mozno tak minimalny.A teraz ceresnicka na torte Shell V-Power nitro+ 95 nie absolutne nic len to ze motor bol tichši a ked som si precital na nie jednom fore ze je to obycajna 95 natural tak ma islo od zlosti je*nut!!!No marketing ako svina Shell to vedel vzdy na zakaznikov + ich body ak netankujes to kamiona ci tanku denno denne tak ziaden ¨slusny darcek¨nedostanes to iste plati aj o OMV.Ale ak by som nahodou nemal v aute aditiva natankujem skor maxxmotion 95 OMV verim viac.Inak tankujem LUKOIL + aditiva LM za lacny peniaz a myslim ze dost kvalitny natural 95 ktory ma aj vytoc, vsak Popilka nestiha behat k nam do mesta.Pitris píše:Nevím. Já používám tu "delší" cestu. Nižší koncentraci - ale pořád. Do každé nádrže. A byť nyní dávám VIF (i když si ho vždycky přeliju do dávkovací nádobky od "milera"), tak mám podobnou zkušenost jako s tím MPPE. A krom toho to pravidelné přidávání může eliminovat případnou nekvalitnější várku paliva u stojanu....
Ty se ale asi ptáš na trochu něco jiného. Ono ale ty více koncentrované jsou spíš "jednorázy". Dáš teď a další třeba za půl roku. A asi je to tak i koncipované, neboť třeba u toho Millerse by tomu odpovádala i cena - ten "rychlý" na 60l za 200,- a ten "pomalý" na 500l za 500,-. A u VIFu taky. 125ml na 60l za 65,- a 500ml na 500l za 200,- Je ale ještě jedna varianta - prémiové palivo, kdy by to námi přidávané čistící a mazací aditivum už mělo být přímo v tom palivu - Verva, MaxxMotion, V-Power.... (mělo být - a je to dražší).
Spotrebitel sa riadi co je napisane na pixly.Teda ak je tam 500ml malo by byt 500ml ak je 300ml malo by byt 300ml.Samozrejme ze ti nejaky ten pol deci v tej pixly ostane.A ze dnes kazdy ojebava normalka made in Czecho-Slovakiabloke píše:Takže neplatí, ako tu dávnejšie niekto písal, že koncentrácia VIF v rôznych baleniach je rovnaká, len pri menších flaškách predpokladajú, že sa používajú raz za uhorský rok, a tak udávajú v podstate vyššie dávkovanie. Nevadí, beztak používam len ich pollitrovky s +-odporučeným dávkovaním (keď nemám VIF, tak je tam prechodne niečo iné - posledné 2 roky niečo pridávam stále, predtým vždy len dávky po 5000 km).A inak návštevníkovi bez prezývky by som odporučil pozrieť sa, kolko objemu naozaj obsahujú tie jeho pravidelne kupované prísady 300 ml Liqui Moly (na 75 litrov); mal skúsenosť , že v novej plechovke 5129 bolo iba 250 ml. Keď už tak dumáš o presných koncentráciách . Možno tak odrbávajú všade. Tiež by zaujalo overenie, kolko majú v 500 ml piksli, zvlášť keď píšeš že sú dosť drahé (a to LM oproti väčšinou sú, balenia na nádrž s porovnatelnými účinkami za 8-14 EUR).Pitris píše: Jak uvedl Colommbo. Je to o jiné koncentraci toho kterého přípravku.
V případě VIFu jsem se přímo na to ptal u výrobce....
Re: ADITIVA DO BENZINU
Však jsem taky napsal že "by mělo být"....
Proto jen to co si tam naliješ tak víš že tam máš. (I když co je v pixli taky vlastně přesně nevíš).... Jen prosím Tě, hned nic nepoznáš; je to na delší dobu než se účinky VIFu nebo jiného projeví.
Proto jen to co si tam naliješ tak víš že tam máš. (I když co je v pixli taky vlastně přesně nevíš).... Jen prosím Tě, hned nic nepoznáš; je to na delší dobu než se účinky VIFu nebo jiného projeví.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
Ono vec sa ma tak.Ze natural 95 je tankovany na 95% ako premiove benziny aspon ja si to tak myslim teda... je ten benzin cerstvy a nelezi v nadrziach xxx dnov,tyzdnov ci mesiacov
Pitris VIF sa ti viac paci ako Miller?
Pitris VIF sa ti viac paci ako Miller?
Re: ADITIVA DO BENZINU
Páči - nepáči VIF je levnější a u Accorda s ním začínám mít postupně stejně dobrou zkušenost jako s MPPE v Civicu....Návštěvník píše: Pitris VIF sa ti viac paci ako Miller?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
No nic skusim ten MPPE 500ml a budem davkovat tych 50ml na plnu nadrz.Ak zaboduje ostanem pri nom nadalej ak nie vratim sa k LM
Do tej flasticky od Millera sa da v pohode naplnit VIFOM? Kedze tam je tam ta odmerka
Do tej flasticky od Millera sa da v pohode naplnit VIFOM? Kedze tam je tam ta odmerka
Re: ADITIVA DO BENZINU
No, jde to blbě ale jde to.... Nalít do dávkovače, naklonit jím dolů, zmáčknout láhev a pak ji otočit dávkovačem hore a "nacucnout" to....a zas a zas.Návštěvník píše:Do tej flasticky od Millera sa da v pohode naplnit VIFOM?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
Vše jsem pročetl ale nějak jsem se nedozvěděl co bych chtěl.Po přečtení chci aplikovat čistič benz.systemu od LM tam mám jasno ale nevím jak často .A chtěl bych začít aplikovat Wynn´s do benzinu ale má smysl aditivat 100 oktanový benzín když uvádí že už v něm jsou?A pokud bych ho dopoval aditivem bude to ok??
Dík
Dík
- Colommbo
- Příspěvky: 9844
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: ADITIVA DO BENZINU
Jednorázový čistič palivového systému aplikuj podle uvážení, stooktanový benzín aditivovat vpodstatě netřeba a pokud už nějaké aditivum přidáš, nic špatného se nestane. Nabízí se otázka, proč tankuješ takové palivo - pro některé motory je N98+ předepsán, ale není-li tomu tak, je to zbytečné.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: ADITIVA DO BENZINU
Ano tankuju 100 oktan mam předepsano 98+ a chip tak dávám pouze 100 a pouze Vervu nebo MOL
A podle uvážení tj. 2x ročně nic nepokazím.Měl jsem občas horší studené starty tak to chci zkusit a pak už jen přidávat Wynns.
A podle uvážení tj. 2x ročně nic nepokazím.Měl jsem občas horší studené starty tak to chci zkusit a pak už jen přidávat Wynns.
Re: ADITIVA DO BENZINU
A načo chceš aditivovat 100 oktánový benzín? Však mi aditivujeme len 95 natural.Ja LM lejem pred každým tankovaním.100 oktánový benzín má dosť aditív v sebe.Tak sa rozhodni buď prémiový benzín 95 alebo 100 oktánový ale tie ti neodporucujem z vlastnej skúsenosti...nalej do prázdnej nádrže aditíva a natural 95 a hotovo.Aspon môžeš kľudne spávať že v ňom tie aditíva máš.
Re: ADITIVA DO BENZINU
Dávám 100 oktan celou dobu protože u nás 98 neměli a na 95 tku to bylo mrtvý Tak mě zajímalo jestli to vůbec má cenu a po přečtení sem vloženého článku ze světa motorů kde při testech ani ta 100 nečistí tak jako 95+ aditiva mě to zajímalo.O kolik zvedne třeba VIF nebo jiná aditiva okt. číslo??Nebo musím octane booster??
- Colommbo
- Příspěvky: 9844
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: ADITIVA DO BENZINU
Tady zmiňovaná aditiva (VIF, Wynn's, Miller's) oktanové číslo nezvyšují, k tomu jsou (?) jiné preparáty.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: ADITIVA DO BENZINU
no předpokládám že na to je octane booster třeba od MO.Ale Wynn´s atd do 100 je ok ne?Na čistění ventilů , vstřiků atd.