507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Pitris »

Fabia353ZZ píše:....môžem zadelit do CR motora (507.00) aj 505.01 5w-40....Menim po 10 000km
Já osobně si myslím že do VW common rail nejen 505.01 ale i 505.00 5w40 nebo 5w30. Jen pokud je DPF tak je potřeba i ACEA C3 !!! Ten Valvoline bude určitě gut, ale na 10tkm je gut i Mobil1 ESP Formula (a i na léto), páč má HTHS 3,58mPa.s....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Fabia353ZZ

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Ok tak porozmýšlam :)
Ta 5w-40 by mohla byt trosku lepsia co sa tyka ochrany motora a aj lacnejsia vymena..
Uvidim .Predsa sa trochu bojim aby som nieco neposral :) .Dakujem ešte raz.
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od jerome »

Fabia353ZZ píše: ale predsa mam to chipnute a sem tam tomu aj dam na frak tak si myslim ze ta 5w-40 by bole lepšia..
chalani bacha na to chipovnie. Chalan od nas si dal chipnut TDi-cko, nejako mu to dvihlo emisie a v AT mu zobrali papiere
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Uživatelský avatar
bloke
Příspěvky: 1307
Registrován: úte čer 21, 2016 9:05

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od bloke »

Ako naňho prišli - zbadali volným okom tie vylepšené emisie z výfuka? Alebo idú po Slovákoch?
Čo som nedávno videl na TV-Nemcoch, tak odchyt a kontrola býva pri viditelne podozrivých - keď môže pritiahnuť pozornosť buď svojou jazdou (stačí akože agresívna, ktorá je u nás už obvyklá), okolotočovaným zovňajškom auta, prípadne tým dymom (neviem, či si to domáci vôbec môžu dovoliť, s takým sa producírovať).
Obrázek « Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1862
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od BigBang »

Viděl bych to pravděpodobně na tu třetí možnost. Rakušáci jsou ujetý na eko a víme jak většina „čipů“ vypadá. Dýmovnice hadra...

Zajímavej článek k tématu měření emisí v AT, nicméně už jsme OT.

Fabia353ZZ: 505.01 s výměnou do 15t km a budeš gut :wink:
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Fabia353ZZ

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Fabia353ZZ »

No tak dufam že nič neodide ked to skusim kedže je to CR s DPF tak snáď to bude ozaj ok aj stym 505.01 :)

No čo sa týka chipu tak ten mám od TDi Fun takže tam by som obavy nemal a pokial je funkčne DPF tak neni žiadny problem a ten funkčny mam .A podla mna chytaju slovakov aj preto lebo unas nato každy prdí a veselo to davaju kuchať čo ja robiť urcite nebudem..

Graf

Trošku akurat rozmyslam nad DPf nakoľko ten Mobil ma predsa 0,6 obsah sulf. a neviem koľko ma ten Valvoline ( je AECA C3 tak tam by malo byt tiež tušim do 0,8 max )ale tak snad to ozaj nebude vadiť a dufam že tomu motoru to len prospeje ked tam bude 5w-40 ..A čo sa týka tych emisií tak bohvie či ich budem plnit ked tam dam 5w-40 .mal By byt rozidel iba vo viskozite ale tak však uvidime..No trochu mam obavy aby som niečo neodsral ale tak snad môžem dať na vás :) a nebať sa:)

A asi budem prvy v celej republike kto do motora CR naleje 505.01 5w-40 :)
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Pitris »

Podívej - jestli máš obavy tak nechej ten Mobil1 5w30. Je to výborný olej (v C3) a těch 85 koní z litru umaže s přehledem....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Fabia353ZZ

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Tak obavy by som nemal ak to viete na 99% že to bude ok nemam sa čoho bať ide mi iba o to zloženie či nema nahodou 507.00 nejake ine aditiva ktore v 505.01 nie su aby som nieco neodsral onic ine mi nejde.. :)

Ak je to to iste a je to len kvoli tomu že zjednoteny olej 507.00 ktory pokriva ostatne normy a pritom 505.01 je znich najnarocnejsia a neliši sa zloženim tak neni ocom ..Umazat umaže ale tak sem tam dostava zabrat a stym chipom predsa i ked od Funu tam teploty su na poriadku to som si pozeral žiadny extrem..

Viem že 507.00 je robeny ako eko olej a na longlife servis čo mi je jedno lebo ho menim aj tak po 10 000km
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1862
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od BigBang »

Neřeš a nalij :D

V CR v podstatě není nic jinýho než ve starý obyčejný rotačce. Ty věci, co jsou „jiný“, jsou stejně mazaný naftou... Takže bys tam mohl klidně nalít i nějakou 505.00 a jelo by to taky. VW505.01 byla speciálně kvůli vydírání vaček pohonu PD. VW507.00 je jen kvůli sjednocení a LL intervalům. V tomhle ohledu je koncern „rozumnej“ a předepisuje oleje s normální HTHS (v případě nouze dolít ACEA A3 u benzínů nebo C3 u nafty). S VW normou snad ani oleje se sníženou viskozitou neexistujou...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Pitris »

BigBang píše:S VW normou snad ani oleje se sníženou viskozitou neexistujou...
Normy VW503.00, 506.00 a 506.01 připouští i A5/B5. Což ale přímo nepotvrzuje, že oleje těchto norem by musely být se sníženou HTHS, neboť třeba A5/B5 společně s VW503.00, 506.00 nebo 506.01 zaručují HTHS normální. Ono totiž A5/B5 není HTHS 2,9 - 3,5 ale 2,9 a víc. Ale nevím - nepátral jsem po tom....

Obrázek

Je to off topic, ale údajně jediné dva typy TDi motorů VW, kde je nutno striktně dodržet normu 506.01 jsou motory R5 a V10 do roku výroby 12/2005.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Jerry3 »

Fabia353ZZ píše:...A čo sa týka tych emisií tak bohvie či ich budem plnit ked tam dam 5w-40 .mal By byt rozidel iba vo viskozite ale tak však uvidime..No trochu mam obavy aby som niečo neodsral ale tak snad môžem dať na vás :) a nebať sa:)
Proč mám takový pocit, že slovo emise skloňují především ti, kdož o nich zhola nic nevědí? Je zajímavé, že ten, jenž se bojí 5W-40 kvůli emisím, se zároveň nebojí čipu - kvůli emisím. :evil: Svět se definitivně zbláznil! :x
Fabia353ZZ

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Ja sa nebojím emisi to som ani nenapísal. Iba som podotkol že je otazne či budem plnit emisie s 5w-40 ale bat sa toho nebojim inak by som to nedal chipovat a DPF mam plne funkčne takže toho sa nebojim vôbec :) :wink: Bojim sa len toho aby som nieco na motore neodsral ..To je všetko ale to už poriešene je tak už tam šupnem 5w-40 a bude.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Pitris »

Chlapi nezlobte se ale dál nemělo cenu se přít. Smazáno.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník22

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Návštěvník22 »

Pitris píše:Chlapi nezlobte se ale dál nemělo cenu se přít. Smazáno.
Ano, přesně tohle jsem čekal. Všichni, včetně tebe si tu plácají játra na stovkách stránek o pitominách, ale jak se někdo dotkne Hondy, nebo Malého Járy, tak se maže. Tvoje trapnost skoro dosáhla vrcholu. Ten dobudeš smazáním tohoto příspěvku. :wink:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27486
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: 507.00 5w-30 Valvoline vs Mobil 1 ESP

Příspěvek od Pitris »

Návštěvník22 píše:Ano, přesně tohle jsem čekal.
Tak ses tedy udělal a můžeš jít zase spinkat :)
Bye bye....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zamčeno