Už je po Vánocích,takže do sebe můžeme řezat jak hluchý do vrat.
Jinak to auto nemá chybu,ovšem největší průser na tom je,že si to snad někdo i koupí.
Moderátor: Colommbo
Už je po Vánocích,takže do sebe můžeme řezat jak hluchý do vrat.
Nemyslím si že jde o nějakou řežbu, to i vánoce snesouPitris píše:Kucí nebuďte ve při, dyť jsou vánoce
Když si přečteš co sem psal výš tak do jedničkový Oktávky sem právě psal že jo ale do jedničkový Tourky by to podle mě byla rarita.Pitris píše:A proč by se někdo do jedničkové Oktávky nemohl dát DPF
Hele ty perlo, po druhým chceš aby se zamyslel ale sám to neděláš. Tak to zkus, když sem psal že se do jedničkový Tourky nikdy DPF nedával tak sem to psal proto, protože to vím. Jenže ty seš prostě chytrolín co šťourá a z druhýho dělá blbce.lengy60 píše:Šuldo,než tady začneš házet perly,tak se zamysli nebo si pořádně přečti co jsem napsal.
Tohle je přesně situace kdy z lidí děláš blba ale ono je to naopak. Houno o tom víš ale hraješ si na chytrákalengy60 píše:Výbavou vozu se rozumí třeba i DPF ,takže by nebylo nic divného,pokud by se na německý trh výše jmenované vozidlo dodávalo už z výroby s tímto filtrem.
Prostě mě zajímalo zda si už viděl i jedničkovou Tourku s DPF, u tý by to bylo nezvyčajnéšulda píše:Ale ty s dodělaným DPF budou spíš klasický jedničkový Octavie než tourky, ne?
Hele,výraz houno je znamý po celé zemi,takže mi nic nevyprávěj o nářečí. O přečtení mých příspěvků jsem psal proto,že jsi mě osočil z věcí,které jsem nenapsal a oslovení učitel si taky schovej pro někoho jiného,já jsem dalek toho, někoho poučovatšulda píše:lengy60 » Houno, je nářečně, jiný význam v tom nehledej. Když něco napíšu tak kolem toho začneš opakovat to své a pokud používáš výrazy o zamyšlení, pořádném čtení, senci tak ze mě děláš blbce i když ty to tak třeba necítíš nebo nevidíš.
Á tak to tedy promiň,fakt jsem netušil,že všichni vědí,že si němci nechávají dodatečně montovat DPF.O výbavě jsem psal z toho důvodu,který jsem uvedl již před tím,tzn.že pokud si to zahraniční zákazník přál,tak mu do auta bylo namontováno prakticky cokoliv.šulda píše:Že lecos víš už sem dávno pochopil a netřeba si něco ověřovat ale když se tu s někým zadebatím o Tource a DPF tak začneš např. o výbavě nebo proč si němci dodělávaj DPF atd. jako by sem-sme tohle nevěděli, zkus se na to podívat z pohledu toho druhého a netoč si pořád jen svým mlýnkem. A není to jen tady, to že ty něco vidíš nebo děláš jinak než někdo jiný je samozřejmě v pořádku ale než začneš např. tím že tam ten DPF může být už z výroby ohledně důvodu kolem výbavy pro D jak píšeš tak pokud to nevíš jistě tak zkus třeba použít otazník a položit to jako dotaz
Tak to se hluboce omlouvám,v žádném případě jsem po Tobě nechtěl,abys zde vyzradil nějaké státní tajemství. Já jsem Tě odhadoval nejméně na pracovníka exportního nebo expedičního oddělení Škoda-Auto,ale vidím,že se stačí motat(tvůj výraz) kolem výroby vstřikování nebo výroby dílů k řízení a člověk je v obraze.To co jsem zde uvedl kolem různých výbav nejsou žádné domněnky nebo informace z internetu,ale zkušenosti z praxe.Když jsem mimo obor téměř 5 let a nemám si to jak ověřit,tak nebudu tvrdit,že to vím na 100%.Ale protože tedy vím,co všechno bylo k vidění,tak jsem hodně opatrný na slovo NIKDY.Byť to bylo použito třeba je v pár případech,na přání odběratele nebo že se fabrika zbavovala přebytků.šulda píše:Odkud mám své info je moje věc a to že by někdo rád věděl odkud je, je zase jeho věc Dřív sem se motal kolem výroby vstřikování a teď je to kolem výroby dílů k řízení a kde všude to bylo je taky moje věc Když něco nevím tak pokládám dotaz a nehážu kolem sebe doměnky, možnosti atd. toho je opravdu na netu mraky a jen mate lidi
Tohle byl ten hlavní důvod proč jsem o těch rozdílných výbavách začal psát.Takže aniž bych se chtěl nějak zastávat pracovníků servisu,mohlo se stát,že ke konci výroby tam ty fitry dávali,byť se oficiálně tvrdí,že ne.Mohla to být také zakázka určená původně pro jiný stát,kterou odběratel odřekl a auta se dostala na náš trh,takže příslušný pracovník(možná nový),žije v přesvědčení,že to tak je. Kdyby se podíval do ETKY,tak by samozřejmě snadno zjistil jak se věci mají.Ve Škoda-Auto se mi to moc nezdá,ale nic není nemožné,jak říkal náš šéf,který s tím osobní zkušenost,kterou jsem popsal výše, má.šulda píše:Z druhý strany, když někdo přímo ve "škodě" (nevím co tím adosM myslí, servis škoda nebo info přímo ze závodu?) řekne majiteli jedničkový Tourky že v ní má DPF tak to je samozřejmě horší než nějaký doměnky.