Gracia za info. Takže ty C3-10 neva. Stejně si mě to řekl ohledně Motulu 6100 synergie 10w40, že má sice api SN, ale c3-10 co už nevadí. Jo u nějakých olejů je psané přímo pro PD motory octavia. Což je dobré. U motorexu je v tech listě cosi o low saps, což fakt ne!! U YACCA je v tech listě taky low saps. Motul vypadá dobře. Je tam psané přímo pro PD motory bez dpf filtru a mid saps. Valvoline je taky pro PD motory. Takže to je mezi Motul a Valvoline. Valvoline mám ofiko zastoupení přímo za barákem. To by mě zajímalo, jestli jsou vůbec nějaké oleje s full saps s 505.01 pro pd...?? Asi už ne. Ekologičtí kokoti. Hold oleje pro disely už s full saps nebudou. Každý nový disel má už dpf Hoši, staré dobré oleje už asi nebudou. Naštěstí u 10w40 do benzínu to je ještě dobré. Tam je full saps ještě dostPitris píše:O Valvoline Durablend Diesel 5w40 se tu hovořívalo jako o dobrém "full saps" oleji. TL jsou tady http://www.valvolineeurope.com/english/ ... esel_5w-40 Ten Motul 5w40 X-CESS pro TDI-PD NE
Pokud jde o Motorex, je už taky C3 http://www.se.motorex.com/File/se/Swede ... 205W40.pdf ale už C3-10, stejně jako třeba Yacco VX 1000 FAP 5w40 http://www.yacco-bulgaria.com/products/ ... 7-2013.pdf kde C3 už nevadí, protože je to už C3-10 / jiná - už "neškodná" aditiva. Pak je ještě Motul Specific 505.01 https://www.motul.com/system/product_de ... 1380705871 - ten je taky C3, ale když se bude měnit po 10-ti tkm, tak ACEA C3 řešit nemusíš. A je fakt, že olejů 5w40 VW505.01 bez C3 už moc není
1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Moderátor: Colommbo
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Taky chci koupit olej do svého motoru 1.9 TDI PD bez DPF a budu měnit okolo 15000 km a mám tři finalisty, ale neumím se rozhodnou, který je lepší:
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... L-5W-40-5l
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... P-5W-40-5l
http://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-O ... 0-5L-P131/
U toho Valvoline si nejsem jistej, jestli to zase není nějaká polská licence
U toho Yacca zase nikde není uvedeno TNB a HTHS (ani na jejich internetových stránkách), ale zase se vyrábí přímo ve Francii a má C3-10.
A Sunoco taky bez C3-10 a stát výroby taky není jistej
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... L-5W-40-5l
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... P-5W-40-5l
http://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-O ... 0-5L-P131/
U toho Valvoline si nejsem jistej, jestli to zase není nějaká polská licence
U toho Yacca zase nikde není uvedeno TNB a HTHS (ani na jejich internetových stránkách), ale zase se vyrábí přímo ve Francii a má C3-10.
A Sunoco taky bez C3-10 a stát výroby taky není jistej
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Toto ma vzdy udivuje ze pri rieseni-hladani vhodneho oleja pre dany motor uzivatel potrebuje poradit aku znacku si ma vybrat. Interval vymeny si pritom od oka zvoli sam Pozri ci tam das olej za 708,890 alebo 970kč je viac-menej jedno. Ak vsak jazdis kratke trasy tak aj ten najdrahsi sa znehodnoti tak rychlo ako ten lacnejsi a treba ho vymenit skor. Tj kratke jazdy = Sunoco/castejsie vymeny a dlhe jazdy = Sunoco,Valvoline,Yacco vymena 10-15tis.km Aj ked tych 15tis. je na mna uz strasne vela
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Valvoline bych se nebál. Když to koupíš přímo u dovozce v ČR, tak no problém. Budeš mít přímo olej z Holandska. Tam se to vozí z USA. Značkové oleje,cz berou oleje zas z Německa.Návštěvník píše:Taky chci koupit olej do svého motoru 1.9 TDI PD bez DPF a budu měnit okolo 15000 km a mám tři finalisty, ale neumím se rozhodnou, který je lepší:
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... L-5W-40-5l
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... P-5W-40-5l
http://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-O ... 0-5L-P131/
U toho Valvoline si nejsem jistej, jestli to zase není nějaká polská licence
U toho Yacca zase nikde není uvedeno TNB a HTHS (ani na jejich internetových stránkách), ale zase se vyrábí přímo ve Francii a má C3-10.
A Sunoco taky bez C3-10 a stát výroby taky není jistej
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Je to celkem jedno - důležitější je interval výměny Těch 15tkm by to mohlo být JEN při dlouhých normálních jízdách. Jinak: když tam budou i časté starty a krátké popojížďky, doporučil bych 10tkm.Návštěvník píše:Taky chci koupit olej do svého motoru 1.9 TDI PD bez DPF a budu měnit okolo 15000 km a mám tři finalisty, ale neumím se rozhodnou, který je lepší:
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... L-5W-40-5l
http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... P-5W-40-5l
http://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-O ... 0-5L-P131/
U toho Valvoline si nejsem jistej, jestli to zase není nějaká polská licence
U toho Yacca zase nikde není uvedeno TNB a HTHS (ani na jejich internetových stránkách), ale zase se vyrábí přímo ve Francii a má C3-10.
A Sunoco taky bez C3-10 a stát výroby taky není jistej
A ještě jeden tip: Motul Specific 505.01. Když dodržíš ty kilometry, tak nemusíš řešit ACEA C3/C3-10.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
v nemecku jazdia aj 1,9 PD s DPF v obytnych zonach, DPF je dorabany osobitne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Ano, to je D a o D to je známá věc ale kdo z němců si koupí jedničkovou tourku aby si do ní dodělával DPF?
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
tak teraz uz nikto,ale par ich tam iste jazdilo
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Tak to dá rozum když už se dávno nevyrábí Ale ty s dodělaným DPF budou spíš klasický jedničkový Octavie než tourky, ne?
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
videl som ten dorabany DPF v roznych modeloch TDI, turan 74kw atd.. atd..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Což to jo, ale Octavia tour jsou jen plechy s motorem a kolama. Že by to němec koupil aby do výbavy respektive nevýbavy ještě nechal montit DPF když už mohl koupit Octavii II TDI PD 77kW s DPF z továrny a ve verzi Clasic pokud by nechtěl výbavu respektive chtěl ušetřit?
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
I do Touru se daly dát příplatkové výbavy,ale co je hlavní,že se výbavy pro náš a německý trh dost lišily,o cenách ani nemluvím. A ten filtr si tam dnes nechávají namontovat možná z jednoduchého důvodu,aby dostali "bumážku" a mohli s autem taky zajet do města.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Á, už je to tu zas, hotovej učitel O tom hlavním, že je do Německa lepší výbava než k nám vím asi nejen já. Mám auto vyrobené pro Německý trh takže tě mohu poučit o detailech Taky nejsem-sme tak blbej abych nevěděl že se do Tourky dá dodat výbava, DPF samozřejmě nechávali dodělat kvůli známce pro vjezd na určitá místa. Podstata debaty k Tource s DPF ale je, proč by Němec koupil Tourku a nechal do ní namontovat DPF když už mohl koupit tu O II s DPF? Kvůli čemu? Leda by chtěl vyloženě Octavii I a pokud ano tak takovejch bude méně jako šafránu. A nakonec, v tomto vlákně šlo o Tourku zakoupenou u nás z výroby, neupravovanou, takže ta DPF nemá určitě. Btw dnes už si DPF domontovat nenechávají ale už kupují auta s DPF a proto bych řekl že Tourku s DPF leda jak sem psal výš - chtěl vyloženě Octavii I a potřebuje známku.
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Kucí nebuďte ve při, dyť jsou vánoce A proč by se někdo do jedničkové Oktávky nemohl dát DPF, když se z Passata dá udělat jedničkový Superb kombi
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Šuldo,než tady začneš házet perly,tak se zamysli nebo si pořádně přečti co jsem napsal. Výbavou vozu se rozumí třeba i DPF ,takže by nebylo nic divného,pokud by se na německý trh výše jmenované vozidlo dodávalo už z výroby s tímto filtrem.A co se týče ostatní výbavy,tak to nebylo o tom,že se do Německa dodávala lepší výbava,ale že měl německý zákazník jaksi svobodnější volbu co si do auta nechá namontovat.Takže si např.mohl nechat vyrobit auto,které mělo ruční stahování oken a k tomu digitální klimatizaci,což pro našeho zákazníka bylo nedosažitelné a proto také na tohle tolik poukazovali.Jinak psanému slovu rozumím,takže jsem pochopil,že kolegův otec má vůz bez DPF.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW