1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

adosM

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od adosM »

Pitris píše:O Valvoline Durablend Diesel 5w40 se tu hovořívalo jako o dobrém "full saps" oleji. TL jsou tady http://www.valvolineeurope.com/english/ ... esel_5w-40 Ten Motul 5w40 X-CESS pro TDI-PD NE :!: :!:
Pokud jde o Motorex, je už taky C3 http://www.se.motorex.com/File/se/Swede ... 205W40.pdf ale už C3-10, stejně jako třeba Yacco VX 1000 FAP 5w40 http://www.yacco-bulgaria.com/products/ ... 7-2013.pdf kde C3 už nevadí, protože je to už C3-10 / jiná - už "neškodná" aditiva. Pak je ještě Motul Specific 505.01 https://www.motul.com/system/product_de ... 1380705871 - ten je taky C3, ale když se bude měnit po 10-ti tkm, tak ACEA C3 řešit nemusíš. A je fakt, že olejů 5w40 VW505.01 bez C3 už moc není :x
Gracia za info. Takže ty C3-10 neva. Stejně si mě to řekl ohledně Motulu 6100 synergie 10w40, že má sice api SN, ale c3-10 co už nevadí. Jo u nějakých olejů je psané přímo pro PD motory octavia. Což je dobré. U motorexu je v tech listě cosi o low saps, což fakt ne!! U YACCA je v tech listě taky low saps. Motul vypadá dobře. Je tam psané přímo pro PD motory bez dpf filtru a mid saps. Valvoline je taky pro PD motory. Takže to je mezi Motul a Valvoline. Valvoline mám ofiko zastoupení přímo za barákem. To by mě zajímalo, jestli jsou vůbec nějaké oleje s full saps s 505.01 pro pd...?? Asi už ne. Ekologičtí kokoti. Hold oleje pro disely už s full saps nebudou. Každý nový disel má už dpf :x Hoši, staré dobré oleje už asi nebudou. Naštěstí u 10w40 do benzínu to je ještě dobré. Tam je full saps ještě dost
Návštěvník

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od Návštěvník »

Taky chci koupit olej do svého motoru 1.9 TDI PD bez DPF a budu měnit okolo 15000 km a mám tři finalisty, ale neumím se rozhodnou, který je lepší:

http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... L-5W-40-5l

http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... P-5W-40-5l

http://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-O ... 0-5L-P131/


U toho Valvoline si nejsem jistej, jestli to zase není nějaká polská licence :-(
U toho Yacca zase nikde není uvedeno TNB a HTHS (ani na jejich internetových stránkách), ale zase se vyrábí přímo ve Francii a má C3-10.
A Sunoco taky bez C3-10 a stát výroby taky není jistej :-(
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od jerome »

Toto ma vzdy udivuje ze pri rieseni-hladani vhodneho oleja pre dany motor uzivatel potrebuje poradit aku znacku si ma vybrat. Interval vymeny si pritom od oka zvoli sam :roll: Pozri ci tam das olej za 708,890 alebo 970kč je viac-menej jedno. Ak vsak jazdis kratke trasy tak aj ten najdrahsi sa znehodnoti tak rychlo ako ten lacnejsi a treba ho vymenit skor. Tj kratke jazdy = Sunoco/castejsie vymeny a dlhe jazdy = Sunoco,Valvoline,Yacco vymena 10-15tis.km :wink: Aj ked tych 15tis. je na mna uz strasne vela :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
adosM

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od adosM »

Návštěvník píše:Taky chci koupit olej do svého motoru 1.9 TDI PD bez DPF a budu měnit okolo 15000 km a mám tři finalisty, ale neumím se rozhodnou, který je lepší:

http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... L-5W-40-5l

http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... P-5W-40-5l

http://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-O ... 0-5L-P131/


U toho Valvoline si nejsem jistej, jestli to zase není nějaká polská licence :-(
U toho Yacca zase nikde není uvedeno TNB a HTHS (ani na jejich internetových stránkách), ale zase se vyrábí přímo ve Francii a má C3-10.
A Sunoco taky bez C3-10 a stát výroby taky není jistej :-(
Valvoline bych se nebál. Když to koupíš přímo u dovozce v ČR, tak no problém. Budeš mít přímo olej z Holandska. Tam se to vozí z USA. Značkové oleje,cz berou oleje zas z Německa.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od Pitris »

Návštěvník píše:Taky chci koupit olej do svého motoru 1.9 TDI PD bez DPF a budu měnit okolo 15000 km a mám tři finalisty, ale neumím se rozhodnou, který je lepší:

http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... L-5W-40-5l

http://www.znackoveoleje.cz/znackoveole ... P-5W-40-5l

http://jaknaauto.cz/Produkty/MOTOROVE-O ... 0-5L-P131/


U toho Valvoline si nejsem jistej, jestli to zase není nějaká polská licence :-(
U toho Yacca zase nikde není uvedeno TNB a HTHS (ani na jejich internetových stránkách), ale zase se vyrábí přímo ve Francii a má C3-10.
A Sunoco taky bez C3-10 a stát výroby taky není jistej :-(
Je to celkem jedno - důležitější je interval výměny :!: Těch 15tkm by to mohlo být JEN při dlouhých normálních jízdách. Jinak: když tam budou i časté starty a krátké popojížďky, doporučil bych 10tkm.
A ještě jeden tip: Motul Specific 505.01. Když dodržíš ty kilometry, tak nemusíš řešit ACEA C3/C3-10.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od bjukemen »

v nemecku jazdia aj 1,9 PD s DPF v obytnych zonach, DPF je dorabany osobitne
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
šulda

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od šulda »

Ano, to je D a o D to je známá věc ale kdo z němců si koupí jedničkovou tourku aby si do ní dodělával DPF?
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od bjukemen »

tak teraz uz nikto,ale par ich tam iste jazdilo :)
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
šulda

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od šulda »

Tak to dá rozum když už se dávno nevyrábí :) Ale ty s dodělaným DPF budou spíš klasický jedničkový Octavie než tourky, ne?
bjukemen
Příspěvky: 4877
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od bjukemen »

videl som ten dorabany DPF v roznych modeloch TDI, turan 74kw atd.. atd..
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
šulda

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od šulda »

Což to jo, ale Octavia tour jsou jen plechy s motorem a kolama. Že by to němec koupil aby do výbavy respektive nevýbavy ještě nechal montit DPF když už mohl koupit Octavii II TDI PD 77kW s DPF z továrny a ve verzi Clasic pokud by nechtěl výbavu respektive chtěl ušetřit?
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od lengy60 »

I do Touru se daly dát příplatkové výbavy,ale co je hlavní,že se výbavy pro náš a německý trh dost lišily,o cenách ani nemluvím. :wink: A ten filtr si tam dnes nechávají namontovat možná z jednoduchého důvodu,aby dostali "bumážku" a mohli s autem taky zajet do města. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
šulda

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od šulda »

Á, už je to tu zas, hotovej učitel :mrgreen: O tom hlavním, že je do Německa lepší výbava než k nám vím asi nejen já. Mám auto vyrobené pro Německý trh takže tě mohu poučit o detailech :mrgreen: Taky nejsem-sme tak blbej abych nevěděl že se do Tourky dá dodat výbava, DPF samozřejmě nechávali dodělat kvůli známce pro vjezd na určitá místa. Podstata debaty k Tource s DPF ale je, proč by Němec koupil Tourku a nechal do ní namontovat DPF když už mohl koupit tu O II s DPF? Kvůli čemu? Leda by chtěl vyloženě Octavii I a pokud ano tak takovejch bude méně jako šafránu. A nakonec, v tomto vlákně šlo o Tourku zakoupenou u nás z výroby, neupravovanou, takže ta DPF nemá určitě. Btw dnes už si DPF domontovat nenechávají ale už kupují auta s DPF a proto bych řekl že Tourku s DPF leda jak sem psal výš - chtěl vyloženě Octavii I a potřebuje známku.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27487
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od Pitris »

Kucí nebuďte ve při, dyť jsou vánoce 8) A proč by se někdo do jedničkové Oktávky nemohl dát DPF, když se z Passata dá udělat jedničkový Superb kombi :mrgreen: Obrázek
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5776
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Příspěvek od lengy60 »

Šuldo,než tady začneš házet perly,tak se zamysli nebo si pořádně přečti co jsem napsal. :wink: Výbavou vozu se rozumí třeba i DPF ,takže by nebylo nic divného,pokud by se na německý trh výše jmenované vozidlo dodávalo už z výroby s tímto filtrem.A co se týče ostatní výbavy,tak to nebylo o tom,že se do Německa dodávala lepší výbava,ale že měl německý zákazník jaksi svobodnější volbu co si do auta nechá namontovat.Takže si např.mohl nechat vyrobit auto,které mělo ruční stahování oken a k tomu digitální klimatizaci,což pro našeho zákazníka bylo nedosažitelné a proto také na tohle tolik poukazovali.Jinak psanému slovu rozumím,takže jsem pochopil,že kolegův otec má vůz bez DPF. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Odpovědět