Není. Ještě VW505.01 s ACEA C3jerome píše:Jedina VW norma pre 1.9 TDI PD s DPF je VW507....
1.9 TDI PD s DPF. 74 kw
Moderátor: Colommbo
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Při krátkých jízdách vydrží do 10-ti tkm, při dlouhých bez změn na motoru 15-20tkm. OBA DVAe1H píše:Ja osobne 5W-30 oleje nepoužívam, ale vieme, že pre bežné jazdenie je viacmenej jedno, či je v motore 5W-30 alebo 5W-40. A keď je to jedno, tak prečo dávať do motora taký olej ktorý tam nie je predpísaný a pri 10-15 tisíc km je už na hranici svojej životnosti, pričom ten druhý olej to ešte zvláda prstom v nose ďalších 10 tisíc km?....
A u "LL" žádnejch dalších 10tkm v prstem v nose - to ten prst pak bude úplně jinde....
A i to je v tom odkaze "na prečítanie" psáno.... cituji:
Z horeuvedených meraní vyplýva, že prevádzka typu „Go-Stop“ do značnej miery ovplyvňuje degradáciu MO a preto je dôležité skrátiť jeho použitie v MS motorov približne na 25% až 30% normy životnosti olejov typu LongLife (s normou životnosti 30.000 km/3 roky), približne na 7.000 km až 7.500 km. U štandardných MO (s normou životnosti 15.000 km/2roky) skrátiť normu životnosti približne o 50%, tiež približne na 7.000 km až 7.500 km.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
to Mnd: No tak asi jo.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
1) Motor AXR O I (žádná II)adosM píše:Škoda octavia Tour. Tedy II motor a kastla I. 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw.
2) 1.9 TDI PD bez! DPF, do jedničkový tourky se filtr nikdy nedával
3) Proměnlivý interval = VW 506.01 nebo 507.00 Pevný interval = VW 506.01
btw na takovýhle nájezd zcela nevhodná motorizace.
Naposledy upravil(a) šulda dne úte pro 16, 2014 21:16, celkem upraveno 1 x.
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Asi by nebolo od veci upresniť to auto a motorizáciu, lebo aj mne to bolo divné s tým DPF. Ale v Octaviach nemám taký prehľad a vo verziách Tour už vôbec nie.
Čo sa týka rozdielov VW 505.01 a VW 507.00, tak rozdielov je tam naozaj o dosť viac, ďakujem za preklad.
A nakoniec. Pitris, prosím ťa ukáž mi manuál od Octavie, v ktorej pri motorizácii s DPF je povolené schválenie 505.01 + ACEA C3.
Čo sa týka rozdielov VW 505.01 a VW 507.00, tak rozdielov je tam naozaj o dosť viac, ďakujem za preklad.
A nakoniec. Pitris, prosím ťa ukáž mi manuál od Octavie, v ktorej pri motorizácii s DPF je povolené schválenie 505.01 + ACEA C3.
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Auto má filtr pevných částic!! Otec se na to ptal přímo ve škodě. Jak to jinak ještě potvrdit? Podle vinka?šulda píše:1) Motor AXR O I (žádná II)adosM píše:Škoda octavia Tour. Tedy II motor a kastla I. 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw.
2) 1.9 TDI PD bez! DPF, do jedničkový tourky se filtr nikdy nedával
3) Proměnlivý interval = VW 506.01 nebo 507.00 Pevný interval = VW 505.01
btw na takovýhle nájezd zcela nevhodná motorizace.
Jo na ten nájezd je to nevhodná motorizace, ale otec mění olej max po 10 tis, a co týden- 14 dní jede delší trasu 100km a víc. Takže to ten motor zvládne. Za 290 tis fung nová s lepším lakem, tažným apod apod. V roce 2008-2009 kupovaná. Nevím kdy to bylo přesně, kdy byla ta tour akce
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
http://www.skodahome.cz/garaz-skoda/237 ... yhoda.html
Hmm tak, přímo na škodahome píší, že tam DPF není. To by chtělo ještě potvrdit v servise aby na to mechanik koukl. To by byla výhoda, protože by se mohl používat olej full saps a lepší ochrana motoru
Hmm tak, přímo na škodahome píší, že tam DPF není. To by chtělo ještě potvrdit v servise aby na to mechanik koukl. To by byla výhoda, protože by se mohl používat olej full saps a lepší ochrana motoru
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Omlouvám se za překlep 505.01, už sem opravil
Tak nám prosím upřesni jaký auto vlastně má (můžeš VIN do SZ) ale určitě má štítek v servisce nebo v kufru a manuál. Dej foto štítku ze servisky. Do toho servisu ať už nejezdí
Tak nám prosím upřesni jaký auto vlastně má (můžeš VIN do SZ) ale určitě má štítek v servisce nebo v kufru a manuál. Dej foto štítku ze servisky. Do toho servisu ať už nejezdí
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Už tam nejezdí..Na poslední výměně oleje mu přelili olej o půl litru nad rysku max. Navíc ani nebude záruka končí. Všiml si toho po 50km naštěstí..To je bohužel v těchto servisech časté. Zítra doplním info. Prolezu auto a kufr. Celý vin se mě dávat nechcešulda píše:Omlouvám se za překlep 505.01, už sem opravil
Tak nám prosím upřesni jaký auto vlastně má (můžeš VIN do SZ) ale určitě má štítek v servisce nebo v kufru a manuál. Do toho servisu ať už nejezdí
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
adosM píše:Už tam nejezdí..Na poslední výměně oleje mu přelili olej o půl litru nad rysku max. Navíc ani nebude záruka končí. Všiml si toho po 50km naštěstí..To je bohužel v těchto servisech časté. Zítra doplním info. Prolezu auto, manuál a kufr. Celý vin se mě dávat nechcešulda píše:Omlouvám se za překlep 505.01, už sem opravil
Tak nám prosím upřesni jaký auto vlastně má (můžeš VIN do SZ) ale určitě má štítek v servisce nebo v kufru a manuál. Do toho servisu ať už nejezdí
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Neprolejzej auto, stačí v klidu u grogu otevřít servisku Nebo bez grogu sednout do auta, otočit klíčkem a podívat se zda je přítomná kontrolka DPF či vlízt pod auto btw to VIN má přelepený náplastí aby ho kolem jdoucí neviděli když někde parkuje
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Prepíš obsah štítka zo servisnej knižky do tejto stránky. Tá ti vypíše, čo všetko to auto má. Ak tam máš DPF, bude v tom zozname.
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Spíš by mě zajímalo jaký vlastně auto, sou lidi co tvrdí že mají O II a při tom je to O I FL Jinak DPF je 7GG
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Chlapi... toto je forum uz na nejakej urovni a tazko tu nieco idealne radit ked clovek ani nevie co ma za auto resp. motor
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30
Neviem ci som to dobre prečital
cele ale ak sa bavite o Octavii Tour 1,9 TDI AXR 74 kw tak urcite DPF nema mame v robote 3 ks a ani jedno DPF nema motory z kodom AXR nikdy DPF nemali a jedno ci to bola fabia aku mam aj ja od 2005 vyssie alebo Octavia 1 Tour AXr 2010 .Medzi nimi bol rozdiel tak maximalne v riadeni turba kde uz velku N75 nahradil maly ventil atd.Viem to lebo som chcel zobrat z firemnej na moju a tie motory poznam do srobu takze urcite bez DPF a 505.01 A okrem ineho fakt bieda ked uz niekto nevie co ma za auto a tak ako pisali vyssie otocim klucom a vidim ci tam kontrolku DPF mam alebo nie.
cele ale ak sa bavite o Octavii Tour 1,9 TDI AXR 74 kw tak urcite DPF nema mame v robote 3 ks a ani jedno DPF nema motory z kodom AXR nikdy DPF nemali a jedno ci to bola fabia aku mam aj ja od 2005 vyssie alebo Octavia 1 Tour AXr 2010 .Medzi nimi bol rozdiel tak maximalne v riadeni turba kde uz velku N75 nahradil maly ventil atd.Viem to lebo som chcel zobrat z firemnej na moju a tie motory poznam do srobu takze urcite bez DPF a 505.01 A okrem ineho fakt bieda ked uz niekto nevie co ma za auto a tak ako pisali vyssie otocim klucom a vidim ci tam kontrolku DPF mam alebo nie.