1.9 TDI PD s DPF. 74 kw

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od Pitris »

jerome píše:Jedina VW norma pre 1.9 TDI PD s DPF je VW507....
Není. Ještě VW505.01 s ACEA C3
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od Pitris »

e1H píše:Ja osobne 5W-30 oleje nepoužívam, ale vieme, že pre bežné jazdenie je viacmenej jedno, či je v motore 5W-30 alebo 5W-40. A keď je to jedno, tak prečo dávať do motora taký olej ktorý tam nie je predpísaný a pri 10-15 tisíc km je už na hranici svojej životnosti, pričom ten druhý olej to ešte zvláda prstom v nose ďalších 10 tisíc km?....
Při krátkých jízdách vydrží do 10-ti tkm, při dlouhých bez změn na motoru 15-20tkm. OBA DVA :!:
A u "LL" žádnejch dalších 10tkm v prstem v nose - to ten prst pak bude úplně jinde....
A i to je v tom odkaze "na prečítanie" psáno.... cituji:
:arrow: Z horeuvedených meraní vyplýva, že prevádzka typu „Go-Stop“ do značnej miery ovplyvňuje degradáciu MO a preto je dôležité skrátiť jeho použitie v MS motorov približne na 25% až 30% normy životnosti olejov typu LongLife (s normou životnosti 30.000 km/3 roky), približne na 7.000 km až 7.500 km. U štandardných MO (s normou životnosti 15.000 km/2roky) skrátiť normu životnosti približne o 50%, tiež približne na 7.000 km až 7.500 km. :arrow:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27492
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od Pitris »

to Mnd: No tak asi jo.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
šulda

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od šulda »

adosM píše:Škoda octavia Tour. Tedy II motor a kastla I. 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw.
1) Motor AXR O I (žádná II)
2) 1.9 TDI PD bez! DPF, do jedničkový tourky se filtr nikdy nedával
3) Proměnlivý interval = VW 506.01 nebo 507.00 Pevný interval = VW 506.01
btw na takovýhle nájezd zcela nevhodná motorizace.
Naposledy upravil(a) šulda dne úte pro 16, 2014 21:16, celkem upraveno 1 x.
e1H

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od e1H »

Asi by nebolo od veci upresniť to auto a motorizáciu, lebo aj mne to bolo divné s tým DPF. Ale v Octaviach nemám taký prehľad a vo verziách Tour už vôbec nie.

Čo sa týka rozdielov VW 505.01 a VW 507.00, tak rozdielov je tam naozaj o dosť viac, ďakujem za preklad.

A nakoniec. Pitris, prosím ťa ukáž mi manuál od Octavie, v ktorej pri motorizácii s DPF je povolené schválenie 505.01 + ACEA C3.
adosM

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od adosM »

šulda píše:
adosM píše:Škoda octavia Tour. Tedy II motor a kastla I. 1.9 TDI PD s DPF. 74 kw.
1) Motor AXR O I (žádná II)
2) 1.9 TDI PD bez! DPF, do jedničkový tourky se filtr nikdy nedával
3) Proměnlivý interval = VW 506.01 nebo 507.00 Pevný interval = VW 505.01
btw na takovýhle nájezd zcela nevhodná motorizace.
Auto má filtr pevných částic!! Otec se na to ptal přímo ve škodě. Jak to jinak ještě potvrdit? Podle vinka?
Jo na ten nájezd je to nevhodná motorizace, ale otec mění olej max po 10 tis, a co týden- 14 dní jede delší trasu 100km a víc. Takže to ten motor zvládne. Za 290 tis fung nová s lepším lakem, tažným apod apod. V roce 2008-2009 kupovaná. Nevím kdy to bylo přesně, kdy byla ta tour akce
adosM

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od adosM »

http://www.skodahome.cz/garaz-skoda/237 ... yhoda.html

Hmm tak, přímo na škodahome píší, že tam DPF není. To by chtělo ještě potvrdit v servise aby na to mechanik koukl. To by byla výhoda, protože by se mohl používat olej full saps a lepší ochrana motoru
šulda

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od šulda »

Omlouvám se za překlep 505.01, už sem opravil :oops:
Tak nám prosím upřesni jaký auto vlastně má (můžeš VIN do SZ) ale určitě má štítek v servisce nebo v kufru a manuál. Dej foto štítku ze servisky. Do toho servisu ať už nejezdí :mrgreen:
adosM

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od adosM »

šulda píše:Omlouvám se za překlep 505.01, už sem opravil :oops:
Tak nám prosím upřesni jaký auto vlastně má (můžeš VIN do SZ) ale určitě má štítek v servisce nebo v kufru a manuál. Do toho servisu ať už nejezdí :mrgreen:
Už tam nejezdí..Na poslední výměně oleje mu přelili olej o půl litru nad rysku max. Navíc ani nebude záruka končí. Všiml si toho po 50km naštěstí..To je bohužel v těchto servisech časté. Zítra doplním info. Prolezu auto a kufr. Celý vin se mě dávat nechce
adosM

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od adosM »

adosM píše:
šulda píše:Omlouvám se za překlep 505.01, už sem opravil :oops:
Tak nám prosím upřesni jaký auto vlastně má (můžeš VIN do SZ) ale určitě má štítek v servisce nebo v kufru a manuál. Do toho servisu ať už nejezdí :mrgreen:
Už tam nejezdí..Na poslední výměně oleje mu přelili olej o půl litru nad rysku max. Navíc ani nebude záruka končí. Všiml si toho po 50km naštěstí..To je bohužel v těchto servisech časté. Zítra doplním info. Prolezu auto, manuál a kufr. Celý vin se mě dávat nechce
šulda

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od šulda »

Neprolejzej auto, stačí v klidu u grogu otevřít servisku :) Nebo bez grogu sednout do auta, otočit klíčkem a podívat se zda je přítomná kontrolka DPF či vlízt pod auto :mrgreen: btw to VIN má přelepený náplastí aby ho kolem jdoucí neviděli když někde parkuje :roll:
e1H

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od e1H »

Prepíš obsah štítka zo servisnej knižky do tejto stránky. Tá ti vypíše, čo všetko to auto má. Ak tam máš DPF, bude v tom zozname.
šulda

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od šulda »

Spíš by mě zajímalo jaký vlastně auto, sou lidi co tvrdí že mají O II a při tom je to O I FL :) Jinak DPF je 7GG
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5788
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od jerome »

Chlapi... toto je forum uz na nejakej urovni a tazko tu nieco idealne radit ked clovek ani nevie co ma za auto resp. motor :roll: :evil: :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Fabia353ZZ

Re: Mobil 1 507.00 vs Millers oils 507.00 5W-30

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Neviem ci som to dobre prečital
cele ale ak sa bavite o Octavii Tour 1,9 TDI AXR 74 kw tak urcite DPF nema mame v robote 3 ks a ani jedno DPF nema :) motory z kodom AXR nikdy DPF nemali a jedno ci to bola fabia aku mam aj ja od 2005 vyssie alebo Octavia 1 Tour AXr 2010 .Medzi nimi bol rozdiel tak maximalne v riadeni turba kde uz velku N75 nahradil maly ventil atd.Viem to lebo som chcel zobrat z firemnej na moju a tie motory poznam do srobu takze urcite bez DPF :) a 505.01 :) A okrem ineho fakt bieda ked uz niekto nevie co ma za auto a tak ako pisali vyssie otocim klucom a vidim ci tam kontrolku DPF mam alebo nie. :wink:
Odpovědět